Santal se reinventează mereu pentru consumatorii săi, aducând astfel și gustul Santal Vișine în ambalaj de 1 litru alături de celelalte gusturi care completează gama Red Line.
Gama Red Line conține băuturi răcoritoare obținute din sucuri și piureuri de fructe atent selecționate, atât autohtone dar și din alte zone geografice, ale căror atribute comune sunt culoarea roșie și conținutul ridicat de antioxidanți, iar ingredientele folosite sunt de cea mai bună calitate.
Noua gama Santal Active Drink vine sa completeze categoria Santal still drink si este formata din trei sortimente: Fructe exotice & morcovi, Fructe rosii & morcovi si Portocale & morcovi. Noile gusturi Santal Active Drink, in care sunt combinate armonios fructe special selectate pentru un gust desavarsit, sunt menite sa revigoreze, să aducă savoare, dar si sa ofere un aport de vitamine si antioxidanti, prin adaosul de morcovi, patrunzand astfel in zona produselor functionale.
Gama TOP conține băuturi răcoritoare pe bază de sucuri și/sau piureuri de fructe, cu adaos de zahăr, acizi citrici, arome, coloranți, conservanți și apă. Sunt produse lejere, răcoritoare, aromate, obținute dintr-o selecție variată sau mixuri de fructe.
Santal a ales sa-si completeze gama de sucuri naturale 100% cu Santal Mandarine 100%, deoarece acest sortiment este unul dorit de catre consumatori, dar destul de rar intalnit pe piata romaneasca de bauturi naturale de fructe 100%.
Acest suc este 100% natural, fără adaos de conservanți, coloranți sau arome. Sucurile naturale Santal 100% sunt obținute din concentrate și/sau piureuri de fructe, sunt pasteurizate și îmbuteliate în ambalaje aseptice, pentru a păstra intacte atat proprietățile inițiale cat si gustul fructelor proaspete.
Toate sucurile 100% din gama Santal sunt conforme cu principiile de naturalețe și funcționalitate și acordă o atenție specială stării de bine organismului, fără a uita însă de importanța majoră a gustului.
Valorile fundamentale reprezentative pentru imaginea Parmalat sunt:
Un concept cheie în cadrul valorilor Parmalat este acela al stării de bine.
Preocupându-ne constant pentru starea de bine a consumatorilor noștri, acest concept are rol multiplu, asigurând nu doar o nutriție echilibrată și sănătoasă, ci și un control nutrițional.
Logoul Parmalat este caracterizat prin numele înconjurat de două semi-elipse (sau scuturi) care creează o legătură directă între nume și elementul grafic în sine.
Petalele multicolore aranjate radial amintesc de diferențierea în linia de produse Parmalat, în timp ce scuturile ce învăluie numele induc ideea protecției și fac referire la multiplele departamente ale companiei.
Floarea reamintește de activitățile companiei, toate conectate cu Natura, în timp ce, aceleași petale pot să sugereze de mici picături de lapte. Galbenul pistilului de floare, poziționat central, este o culoare afectivă dar, totodată, este culoarea inovației și a creativității.
Inovație Tehnologică
Grupul Parmalat a fost întotdeauna în poziția favorabilă de a dezvolta și achiziționa tehnologii de vârf în sectoarele cheie ale pieței alimentare, aflată în continuă expansiune.
Tehnologia, experiența și cunoștințele Grupului au făcut posibilă susținerea unei politici concentrate pe avantaje competitive, în termeni de calitate ridicată la prețuri accesibile, atât în ceea ce privește producția de lapte UHT, cât și în privința producției de sucuri de fructe.
În particular, cele mai importante avantaje tehnologice dezvoltate, cu respect față de competiție, se pot identifica în:
Tehnologii de vârf în producția de: lapte UHT, lapte ESL (microfiltarea), lapte funcțional (Zymil- cu conținut redus de lactoză; Omega 3; Fibresse), sucuri din fructe proaspete, sosuri albe bazate pe smântâna sau iaurturi probiotice, deserturi cu conținut redus de grăsimi și brânzeturi proaspete sau îmbogățite cu ingrediente funcționale.
Politică de Cercetare și Dezvoltare
Grupul Parmalat a fost cel mai important inovator în piața de lapte lichid (lapte procesat prin tehnologie UHT, ambalaje de carton în locul celor de sticlă, etc). Prin inovația adăugată în produs și în tehnologie, Grupul și-a consolidat în permanență poziția de lider, prezentând pieței soluții viabile, dedicate consumatorului aflat într-un proces permanent de schimbare. Inovația în ceea ce privește gama de produse la nivelul fiecărei țări în parte este coordonată de către centrul de Cercetare-Dezvoltare al Grupului, aflat la Collecchio, Parma, Italia. Grupul Parmalat intenționează să își concentreze politica de Cercetare & Dezvoltare în următoarele patru direcții:
Parmalat își propune să fie recunoscută pentru calitatea produselor sale și pentru capacitatea sa de a satisface și de a anticipa nevoile clienților. Tocmai de aceea, grupul controlează cu atenție fiecare proces din lanțul de producție.
Materii prime
Calitatea fiecarui produs începe cu materia primă. În laboratorul nostru, toate materiile prime sunt supuse unui control intens și sistematic al calității, putând astfel fi alese cu o deosebită grijă.
Controlul proceselor
Politica de calitatea și siguranța alimentelor a grupului Parmalat acoperă toate zonele companiei, începând cu dezvoltarea de produse și terminând cu produsul finit. În timpul fabricării de produse alimentare, siguranța alimentară este un aspect fundamental al calității. Din acest motiv, indiferent de nivelul la care se lucrează, de la achiziții de materii prime, la procesare și până la produsul finit, Parmalat respectă principiile HACCP.
Ambalaje
Ambalajul are un rol foarte important în protejarea produsului și în a-l face practic și atractiv pentru consumatorul final. În ambalajele noastre, produsele Santal sunt perfect protejate, fiind astfel menținută calitatea lor. Ambalajele sunt ușoare, nu se deteriorează și sunt ușor de transportat.
Produs final
Pentru noi, calitatea completă se remarcă atunci când clienții noștri sunt pe deplin satisfăcuți de produsele și serviciile noastre. Ei asociază termenul de calitate cu numele nostru si cu produsele noastre de marcă. Clienții satisfăcuți reprezintă un avantaj competitiv decisiv și asigură viitorul companiei.
Distribuție și post-vânzare
Prin sisteme specifice, Parmalat extinde controlul asupra calității și pe lanțul de distribuție și vânzare, asigurându-se astfel că produsele ajung în perfectă stare la consumatorul final.
Valorile fundamentale reprezentative pentru imaginea Parmalat sunt:
Un concept cheie în cadrul valorilor Parmalat este acela al stării de bine.
Preocupându-ne constant pentru starea de bine a consumatorilor noștri, acest concept are rol multiplu, asigurând nu doar o nutriție echilibrată și sănătoasă, ci și un control nutrițional.
Logoul Parmalat este caracterizat prin numele înconjurat de două semi-elipse (sau scuturi) care creează o legătură directă între nume și elementul grafic în sine.
Petalele multicolore aranjate radial amintesc de diferențierea în linia de produse Parmalat, în timp ce scuturile ce învăluie numele induc ideea protecției și fac referire la multiplele departamente ale companiei.
Floarea reamintește de activitățile companiei, toate conectate cu Natura, în timp ce, aceleași petale pot să sugereze de mici picături de lapte. Galbenul pistilului de floare, poziționat central, este o culoare afectivă dar, totodată, este culoarea inovației și a creativității.
Inovație Tehnologică
Grupul Parmalat a fost întotdeauna în poziția favorabilă de a dezvolta și achiziționa tehnologii de vârf în sectoarele cheie ale pieței alimentare, aflată în continuă expansiune.
Tehnologia, experiența și cunoștințele Grupului au făcut posibilă susținerea unei politici concentrate pe avantaje competitive, în termeni de calitate ridicată la prețuri accesibile, atât în ceea ce privește producția de lapte UHT, cât și în privința producției de sucuri de fructe.
În particular, cele mai importante avantaje tehnologice dezvoltate, cu respect față de competiție, se pot identifica în:
Tehnologii de vârf în producția de: lapte UHT, lapte ESL (microfiltarea), lapte funcțional (Zymil- cu conținut redus de lactoză; Omega 3; Fibresse), sucuri din fructe proaspete, sosuri albe bazate pe smântâna sau iaurturi probiotice, deserturi cu conținut redus de grăsimi și brânzeturi proaspete sau îmbogățite cu ingrediente funcționale.
Politică de Cercetare și Dezvoltare
Grupul Parmalat a fost cel mai important inovator în piața de lapte lichid (lapte procesat prin tehnologie UHT, ambalaje de carton în locul celor de sticlă, etc). Prin inovația adăugată în produs și în tehnologie, Grupul și-a consolidat în permanență poziția de lider, prezentând pieței soluții viabile, dedicate consumatorului aflat într-un proces permanent de schimbare. Inovația în ceea ce privește gama de produse la nivelul fiecărei țări în parte este coordonată de către centrul de Cercetare-Dezvoltare al Grupului, aflat la Collecchio, Parma, Italia. Grupul Parmalat intenționează să își concentreze politica de Cercetare & Dezvoltare în următoarele patru direcții:
Parmalat își propune să fie recunoscută pentru calitatea produselor sale și pentru capacitatea sa de a satisface și de a anticipa nevoile clienților. Tocmai de aceea, grupul controlează cu atenție fiecare proces din lanțul de producție.
Materii prime
Calitatea fiecarui produs începe cu materia primă. În laboratorul nostru, toate materiile prime sunt supuse unui control intens și sistematic al calității, putând astfel fi alese cu o deosebită grijă.
Controlul proceselor
Politica de calitatea și siguranța alimentelor a grupului Parmalat acoperă toate zonele companiei, începând cu dezvoltarea de produse și terminând cu produsul finit. În timpul fabricării de produse alimentare, siguranța alimentară este un aspect fundamental al calității. Din acest motiv, indiferent de nivelul la care se lucrează, de la achiziții de materii prime, la procesare și până la produsul finit, Parmalat respectă principiile HACCP.
Ambalaje
Ambalajul are un rol foarte important în protejarea produsului și în a-l face practic și atractiv pentru consumatorul final. În ambalajele noastre, produsele Santal sunt perfect protejate, fiind astfel menținută calitatea lor. Ambalajele sunt ușoare, nu se deteriorează și sunt ușor de transportat.
Produs final
Pentru noi, calitatea completă se remarcă atunci când clienții noștri sunt pe deplin satisfăcuți de produsele și serviciile noastre. Ei asociază termenul de calitate cu numele nostru si cu produsele noastre de marcă. Clienții satisfăcuți reprezintă un avantaj competitiv decisiv și asigură viitorul companiei.
Distribuție și post-vânzare
Prin sisteme specifice, Parmalat extinde controlul asupra calității și pe lanțul de distribuție și vânzare, asigurându-se astfel că produsele ajung în perfectă stare la consumatorul final.