XS
SM
MD
LG
  • Home
  • Despre noi
  • Mărci și produse
  • Marketing și Advertising
  • Informații generale
  • Cariere
  • Contact
  • Home
  • Despre noi
  • Mărci și produse
  • Marketing și Advertising
  • Informații generale
  • Cariere
SANTAL DULCE DIN NATURĂ
NECTAR BANANE
SANTAL ACE VITAMIN 100%
SANTAL DUO LIGHT
SANTAL VIșINE 15%
SANTAL ACTIVE DRINK
SANTAL TOP

SANTAL DULCE DIN NATURĂ

Santal Dulce din Natură este o gamă nouă care conține trei sortimente de băuturi răcoritoare necarbonatate ce au la bază doar  ingrediente 100% de origine naturală, au un conținut de fruct de minimum 60% si 70% si nu conțin zaharuri adăugate, coloranți, gluten, conservanți sau alte arome artificiale.

Cele trei sortimente Santal Dulce din Natură sunt aromate și răcoritoare, având un gust dulce și plăcut, dat doar de dulceața cu care fructele sunt îndulcite de la natură. Savoarea acestor sucuri de fructe este rezultatul combinării celor două fructe selectate pentru a da o aromă desăvârșită fiecărui sortiment în parte: Pere & mere, Ananas & lămâie, Piersici & struguri.

NECTAR BANANE

Santal Nectar Bananeeste cel mai nou sortiment care vine sa completeze gama de nectaruri existentă (piersici, ananas, caise, mere verzi, portocale, pere).

SANTAL ACE VITAMIN 100%

Noua gamă Santal ACE Vitamin 100% vine să completeze categoria Santal Juices 100% și conține 3 gusturi:  mere, portocale roșii & morcovi; portocale, mere, lămâi & morcovi;  portocale, rodii & morcovi.

Gama Santal ACE Vitamin 100% are în compoziție doar ingrediente naturale, adaos de vitamine A, C și E și nu conține zaharuri adăugate, coloranți, conservanți sau alte arome artificiale. Combinația armonioasă a fructelor selectate, adaosul de vitamine și morcovi aduc fiecărui sortiment un gust aparte, aromat și delicios.

Gama Santal ACE  Vitamin 100% se adresează zonei de produse funcționale, prin adaosul  de morcovi din compoziție și aportul de vitamine A, C și E și antioxindanți.

SANTAL DUO LIGHT

Noua gamă Santal DUO Light vine să completeze categoria Santal still drink și este formată din trei gusturi: Mango&Portocală, Piersică&Lămâie și Portocală&Maracuja.
Aceasta gamă este gândită în ideea de a combina două fructe atent selecționate, astfel încât gustul obținut să fie unul exotic, aromat, răcoritor și revigorant.
Conceptul care a stat la baza Gamei Santal DUO Light a fost reducerea cantității de zahăr adăugat și înlocuirea acestuia cu stevia, care este un îndulcitor natural, cu un conținut scăzut de calorii. Așadar, cele trei sortimente light din această gamă sunt relevante pentru un stil de viață mai sănătos și se adresează zonei de produse funcționale.

SANTAL VIșINE 15%

Santal se reinventează mereu pentru consumatorii săi, aducând astfel și gustul Santal Vișine în ambalaj de 1 litru alături de celelalte gusturi care completează gama Red Line.

Gama Red Line conține băuturi răcoritoare obținute din sucuri și piureuri de fructe atent selecționate, atât autohtone dar și din alte zone geografice, ale căror atribute comune sunt culoarea roșie și conținutul ridicat de antioxidanți, iar ingredientele folosite sunt de cea mai bună calitate.

SANTAL ACTIVE DRINK

Noua gama Santal Active Drink vine sa completeze categoria Santal still drink si este formata din trei sortimente: Fructe exotice & morcovi, Fructe rosii & morcovi si Portocale & morcovi. Noile gusturi Santal Active Drink, in care sunt combinate armonios fructe special selectate pentru un gust desavarsit, sunt menite sa revigoreze, să aducă savoare, dar si sa ofere un aport de vitamine si antioxidanti, prin adaosul de morcovi, patrunzand astfel in zona produselor functionale.

SANTAL TOP

Gama TOP conține băuturi răcoritoare pe bază de sucuri și/sau piureuri de fructe, cu adaos de zahăr, acizi citrici, arome, coloranți, conservanți și apă. Sunt produse lejere, răcoritoare, aromate, obținute dintr-o selecție variată sau mixuri de fructe.

Misiune

Grupul Italian Parmalat activează în domeniul industriei alimentare încă din anul 1961, având o strategie multinațională dedicată consumatorilor din întreaga lume, prin contribuirea la îmbunătățirea permanentă a stării de bine a acestora.

Obiectivul principal al Grupului este de a crea valoare pentru acționarii săi, respectând principiile etice ale comportamentului în afaceri. Acest obiectiv se regăsește și în funcția socială a grupului, prin încurajarea dezvoltării profesionale a angajaților și a partenerilor săi, servind comunitățile în cadrul cărora acționează, prin contribuții la progresul economic și social al acestora.

Ne dorim ca Parmalat să devină unul dintre principalii jucători de pe piața mondială a produselor funcționale cu înaltă valoare nutrițională adăugată pentru consumatori, prin aportul de elemente nutritive benefice. De asemenea, Parmalat țintește să devină lider în producția și comercializarea  anumitor categorii de produse, în țări cu un potențial ridicat de creștere pentru Grup.

Atât laptele și produsele derivate din lapte, cât și băuturile pe bază de fructe, sunt alimente cu rol esențial în dieta zilnică a oricărei persoane. Aceste produse vor deveni sortimentele cheie pentru Grup.

Misiune

Valori

Grupul Parmalat este construit pe cele mai înalte standarde de guvernanță corporativă și responsabilitate socială, ghidându-se după principii solide, precum etica în afaceri, onestitatea și corectitudinea, toate în conformitate cu legislația specifică ce se impune sectorului industrial.

Valori:

  1. Ambiție
    Ne propunem: performanță constantă, îmbunătățire continuă, dezvoltare.
  2. Angajament
    Căutăm: antreprenoriat, tenacitate, responsabilitate, loialitate.
  3. Simplitate
    Ne referim la: accesibilitate, transparență, pragmatism.
Valori
Companie

Știați că

  • Produsele Parmalat sunt consumate de 17.000.000 de familii italiene și de peste 200.000.000 de alte familii din toată lumea?
  • Laptele nu este doar bogat în Calciu, ci, datorită combinației de lactoză și proteine, este hrana care ajută cel mai mult la absorbția Calciului de către organism?
  • În fiecare an se consumă în lume 1,5 miliarde pahare de suc aparținând mărcilor Parmalat?
  • Juice-urile de citrice conțin 73% din Vitamina C, indispensabilă pentru producția de antioxidanți?
  • Sucul de Caise conține aproape 20% din necesarul zilnic de Beta Caroten, care este și el, la rândul lui,un valoros antioxidant?
  • Atunci când consumați suc de portocale scădeți riscul formării de pietre la rinichi?
  • Sucul de pepene galben ajută tiroida, dar și alte glande?
  • Sucul de pepene roșu curăță și detoxifică intern organismul, ajutând la eliminarea toxinelor din ficat?
  • Fructele stimulează memoria?
  • Consumul de fructe ajută creierul să proceseze informaţia mai rapid şi mai uşor?
  • Efectele fructelor se observă după circa 30 de zile?
Știați că

Grupul Italian Parmalat activează în domeniul industriei alimentare încă din anul 1961, având o strategie multinațională dedicată consumatorilor din întreaga lume, prin contribuirea la îmbunătățirea permanentă a stării de bine a acestora.

Obiectivul principal al Grupului este de a crea valoare pentru acționarii săi, respectând principiile etice ale comportamentului în afaceri. Acest obiectiv se regăsește și în funcția socială a grupului, prin încurajarea dezvoltării profesionale a angajaților și a partenerilor săi, servind comunitățile în cadrul cărora acționează, prin contribuții la progresul economic și social al acestora.

Ne dorim ca Parmalat să devină unul dintre principalii jucători de pe piața mondială a produselor funcționale cu înaltă valoare nutrițională adăugată pentru consumatori, prin aportul de elemente nutritive benefice. De asemenea, Parmalat țintește să devină lider în producția și comercializarea  anumitor categorii de produse, în țări cu un potențial ridicat de creștere pentru Grup.

Atât laptele și produsele derivate din lapte, cât și băuturile pe bază de fructe, sunt alimente cu rol esențial în dieta zilnică a oricărei persoane. Aceste produse vor deveni sortimentele cheie pentru Grup.

Misiune

Grupul Parmalat este construit pe cele mai înalte standarde de guvernanță corporativă și responsabilitate socială, ghidându-se după principii solide, precum etica în afaceri, onestitatea și corectitudinea, toate în conformitate cu legislația specifică ce se impune sectorului industrial.

Valori:

  1. Ambiție
    Ne propunem: performanță constantă, îmbunătățire continuă, dezvoltare.
  2. Angajament
    Căutăm: antreprenoriat, tenacitate, responsabilitate, loialitate.
  3. Simplitate
    Ne referim la: accesibilitate, transparență, pragmatism.
Valori
Companie
  • Produsele Parmalat sunt consumate de 17.000.000 de familii italiene și de peste 200.000.000 de alte familii din toată lumea?
  • Laptele nu este doar bogat în Calciu, ci, datorită combinației de lactoză și proteine, este hrana care ajută cel mai mult la absorbția Calciului de către organism?
  • În fiecare an se consumă în lume 1,5 miliarde pahare de suc aparținând mărcilor Parmalat?
  • Juice-urile de citrice conțin 73% din Vitamina C, indispensabilă pentru producția de antioxidanți?
  • Sucul de Caise conține aproape 20% din necesarul zilnic de Beta Caroten, care este și el, la rândul lui,un valoros antioxidant?
  • Atunci când consumați suc de portocale scădeți riscul formării de pietre la rinichi?
  • Sucul de pepene galben ajută tiroida, dar și alte glande?
  • Sucul de pepene roșu curăță și detoxifică intern organismul, ajutând la eliminarea toxinelor din ficat?
  • Fructele stimulează memoria?
  • Consumul de fructe ajută creierul să proceseze informaţia mai rapid şi mai uşor?
  • Efectele fructelor se observă după circa 30 de zile?
Știați că
            
Parmalat © 2023
Politica privind utilizarea datelor personale